E-papir
Jelentkezz be az ügyfélkapuval https://epapir.gov.hu/
Válaszd ki előszőr a CIMZETT -et, úgy könnyebb az ügytípus keresés. (Témacsoportot nem kell kiválasztani!)
"BUDAÖRS VÁROS ÖNKORMÁNYZATA"Majd válaszd ki az ÜGYTIPUST .
Például: "Címnyilvántartási ügyek" vagy "Adatigénylés"Add meg a Levél tárgyát. A hivatkozási szám elhagyható.
Elég ha csak annyit írsz a "Levél szövege" helyére, hogy "Csatolva"
A Tovább a csatományokhoz gomb megnyomásával pedig egy új oldalon találod a feltöltési lehetőséget.
Itt válaszd ki a feltölteni kívánt PDF fájlt vagy húzd ide. Ha szeretnél elektronikus aláírást a PDF fájlba, akkor nyomd meg a "hitelesítés" gombot a fájl neve mellett jobbra, ilyenkor egy elektronikus aláírás kerül a PDF-be.
Végül KÜLDÉS gomb
A következő "Visszaigazolás" képernyőn pedig nagyon fontos, hogy mentsd le az E-papir számát és nyugtát. Különben nem találod meg többet a beküldést és nem marad nyoma. Például: "EPAPIR-20250211-14712 "
KÉPERNYŐK A BEADÁS MENETÉRŐL
2. Válassza ki előszőr CIMZETT -et, úgy könyebb az ügytípus keresés. Például "BUDAÖRS VÁROS ÖNKORMÁNYZATA"
3. Majd válassza ki az ÜGYTIPUST . Például "Címnyilvántartási ügyek"
4. Add meg a Levél tárgyát. A hivatkozási szám elhagyható.
5. Elég ha csak annyit írsz a "Levél szövege" helyére, hogy "Csatolva"
6. A Tovább a csatományokhoz gomb megnyomásával pedig egy új oldalon találod a feltöltési lehetőséget.
7. Itt válaszd ki a feltölteni kívánt PDF fájlt vagy húzd ide. Ha szeretnél elektronikus aláírást a PDF fájlba, akkor nyomd meg a "hitelesítés" gombot a fájl neve mellett jobbra, ilyenkor egy elektronikus aláírás kerül a PDF-be.
8. A beküldés után a sárgával jelölt linken le tudod tölteni az igazolást. Ez nagyon fontos, mert ezzel tudod igazolni a beadást.