E-papir


KÉPERNYŐK A BEADÁS MENETÉRŐL

2. Válassza ki előszőr CIMZETT -et, úgy könyebb az ügytípus keresés. Például "BUDAÖRS VÁROS ÖNKORMÁNYZATA"

3. Majd válassza ki az ÜGYTIPUST . Például "Címnyilvántartási ügyek"

4. Add meg a Levél tárgyát. A hivatkozási szám elhagyható.

5. Elég ha csak annyit írsz a "Levél szövege" helyére, hogy "Csatolva"

6. A Tovább a csatományokhoz gomb megnyomásával pedig egy új oldalon találod a feltöltési lehetőséget.  

7. Itt válaszd ki a feltölteni kívánt PDF fájlt vagy húzd ide. Ha szeretnél elektronikus aláírást a PDF fájlba, akkor nyomd meg a "hitelesítés" gombot a fájl neve mellett jobbra, ilyenkor egy elektronikus aláírás kerül a PDF-be.

8. A beküldés után a sárgával jelölt linken le tudod tölteni az igazolást. Ez nagyon fontos, mert ezzel tudod igazolni a beadást.